نوشته شده توسط : سیمین

حمام خرم سلطان استانبول

 یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی استانبول حمام خرم سلطان است که جزء مکان های تاریخی استانبول به حساب می آید.حمام خرم سلطان استانبول به دستور سلطان سلیمان پادشاه عثمانی ساخته شد. این حمام  در ایاصوفیا نیز جزئ آثار باستانی و آثار دیدنی استانبول به شمار می آید و مسافران تور استانبول می توانند از انجا دیدن نمایند. خرم سلطان یکی از قدرتمندترین زنان در تاریخ عثمانی و از چهره‌های مشهور در دوران معروف به سلطنت زنان بوده است که نام های مختلفی از جمله گل بهار, روکسلانا, الکساندرا, آناستازیا, لیسوفسکا داشته ولی مشهور ترین نام او الکساندرا و خرم بوده است.  معماری بی نظیر حمام خرم سلطان استانبول توجه بسیاری از مسافران تور استانبول را به خود جلب کرده است. این حمام در در میدان سلطان احمد قرار دارد و آرامگاه خرم سلطان در مسجد سلیمانیه استانبول می باشد.

 

 

برج دختر استانبول

یکی از جاذبه های گردشگری استانبول برج دختر است که بر روی آب در جزیره ای بنا شده است. در زمان یونانی ها در این جزیره یک مقبره ساخته شد و بعدها بنای ایستگاه کنترل گمرک دریایی نیز در ان ساخته شد و بعد از آن از این جزیره به عنوان تبعیدگاه مردم استفاده میشد و در چندین سال پیش هم به عنوان فانوس دریایی از آن استفاده می کردندو امروزه با سرمایه گذاری هایی و باز سازی هایی که صورت گرفت به این قلعه تبدیل شد. امروزه مسافران تور استانبول برای گردش به آنجا رفته و از آنجا لذت می برند. برج دختر استانبول دارای رستوران و کافی شاپی است تا مسافران تور استانبول برای سرو غذا و نوشیدنی با چشم اندازی فوق العاده بروند. 

 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 یکی از لوکس ترین کاخ دوره غثمانی کاخ دلمه‌ باغچه استانبول است که بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، به دستور سلطان عبدالمجید یکم، ۳۱امین پادشاه عثمانی احداث شد این کاخ در سمت اروپایی تنگه بسفر قرار دارد که با مساحت ۴۵ هزار متر مربع در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شده‌ و در معماری آن تلفیقی از هنر و معماری ترک با اروپایی به کار رفته است  در معماری این کاخ از 14 تن ورقه طلا استفاده شده است. از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی از این مکان به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده می‌شد و آخرین سلاطین عثمانی از این کاخ به عنوان محل اقامت اولیه و حکومتی استفاده می کردند.  بزرگترین لوستر کریستال در قصر دلمه‌ باغچه استانبول واقع شده‌ که  هدیه‌ای از طرف ملکه ویکتوریا اول به شاه عثمانی می باشد و دارای ۷۵۰ حباب و وزنی معادل ۴٫۵ تن است، این لوستر در سالنی با 56 ستون واقع شده و جلال و شکوه فوق العاده ای دارد.تمامی ساعت‌های این کاخ بر روی ۹:۰۵ متوقف هستند، ساعتی که آتاتورک در این کاخ در  نوامبر ۱۹۳۸ دیده از جهان فروبست. این کاخ همه روزه به استثناء روزهای دوشنبه و پنج شنبه جهت بازدید همگان و مسافران تور استانبول باز می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

تور استانبول تیر 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تیر 95

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرند گولسوی استانبول

یکی از هتل های خوب و شیک استانبول هتل 4 ستاره گرند گولسوی است که در محله شاهزاده باشی استانبول قرار گرفته است. هتل گرند گولسوی استانبول دارای اتاق هایی شیک و تمیز که به تازگی باسازی شده با امکانات بالا در اختیار مسافرانتور استانبول می باشد. این هتل تا میدان تقسیم ۱۰ دقیقه و تا مراکز خرید بسیار نزدیک است و مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل می توانند به همه جا بروند. از امکاناتی که هتل گرند گولسوی استانبول برای تفریح و سرگرمی مسافران تور استانبول فراهم کرده شامل  استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد ، سونا ، ماساژ و .... می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و باری در هتل با نوشیدنی های متفاوت و همچنین کافی شاپی با انواع دسر ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. هتل گرند گولسوی استانبول سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول آرزو می کند. 

 

امکانات هتل گرند گولسوی استانبول:

اینترنت ، استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد برای مسافران تور استانبول ، سونا ، ماساژ ، پیرایش و آرایش ،  اتوشویی، مینی بار، چای ساز ،سالن جلسات, رستوران, سشوار, کافی شاپ, خدمات خانه داری و .... برای مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل زوریخ استانبول

از هتل های 4 ستاره خوب و شیک استانبول هتل زوریخ است که به هتل زوریخ, مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار” بسیار نزدیک است. هتل زوریخ استانبول دارای 126 اتاق شیک و مدرن با امکاناتی عالی نظیر: ماهواره, اینترنت, چایی ساز, قهوه ساز و ... نیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل دارای سونا, جکوزی,سالن ورزشی, فروشگاهای مختلف و بزرگ و ... که برای راحتی مسافران تور استانبول فراهم کرده است. هتل زوریخ استانبول دارای هتل دیگری در داخل خودش است و همچنین در اطراف این هتل انواع مغازه ها و رستوران تا مسافران تور استانبول با کمی قدم زدن از آنجا دیدن نمایند. چایخانه سنتی این هتل بسیار زیبا و دل چسب است و برای اوقات فراعت مسافران تور استانبول بسیار مناسب می باشد.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی مخصوص مسافران تور استانبول، چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد, سونا, جکوزی,سالن ورزشی, فروشگاهای مختلف و بزرگ و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 4 ستاره آلبیناس می باشد. که در مرکز استانبول که بسیار نزدیک به بازار آراستا و مسجد”بلو” می باشد. هتل آلبیناس استانبول دارای 28 اتاق خوب و بالکنی زیبا با منظرهای روبه شهر استانبول می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان واینترنت وای فای رایگان برای مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول امکاناتی برای کودکان فراهم کرده است تا مسافران کودکان خود را به آنان بسپارند. مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

رستوران با غذاهای متنوع مخصوص مسافران تور استانبول, کافه شاپ, پذیرش 24 ساعته, اتاقی برای کودکان, اینترنت رایگان, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

تور استانبول تیر 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تیر 95

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کلیسای آب انبار استانبول از قرن ششم به سفارش امپراطور روم ژوستینین اول برای فراهم آوردن آب برای ساکنان استانبول ساخته شد . گردشگران تور استانبول در مورد فناوری معماری بسیار پیشرفته رومیان باستان درساخت این مکان شگفت‌زده خواهند شد. این کلیسا به عنوان قصر غرق شده شناخته شده و مخازن زیرزمینی فقط چند قدم از مسجد کبود فاصله دارند. مخزن این کلیسا می‌تواند ۲.۸ میلیون فوت مکعب از آب را در خود نگه دارد. این کلیسا معماری بسیار پیچیده ای دارد که حاکی از توانایی مردمان روم می باشد. زمانی که این کلیسا تاسیس شد از آن به قصر غرق شده یاد می کردند.

 

 

برج دختر استانبول

یکی از جاذبه های گردشگری تور استانبول برج دختر است که بر روی صخره ای بزرگ و صاف در وسط تنگه بسفر قرار گرفته است. در زمان یونانی ها در این جزیره یک مقبره ساخته شد و بعدها بنای ایستگاه کنترل گمرک دریایی نیز در آن ساخته شد و بعد از آن از این جزیره به عنوان تبعیدگاه مردم استفاده میشد و در چندین سال پیش هم به عنوان فانوس دریایی از آن استفاده می کردندو امروزه با سرمایه گذاری هایی و باز سازی هایی که صورت گرفت به این قلعه تبدیل شد که مورد توجه گردشگران تور استانبول واقع شده است. برج دختر استانبول دارای رستوران و کافی شاپی است تا مسافران تور استانبول برای سرو غذا و نوشیدنی با چشم اندازی فوق العاده بروند. 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل د مرمره پرا استانبول 

هتل د مرمره پرا شیک دارای یک تراس مشرف به استانبول می باشد و درست در مکانی می باشد که فاصله ی بسیار کمی با خیابان استقلال دارد. هتل مرمره 5 دقیقه پیاده با نزدیک ترین ایستگاه تراموا فاصله دارد. از ویژگی های دیگر این هتل می توان به استخر روی بام  هتل اشاره کرد که در تمام طول سال در دسترس می باشد. همچنین این هتل دارای سالن بدنسازی و اینترنت بی سیم رایگان در کل هتل برای گردشگران تور استانبول فراهم کرده است.

اتاق های این درجه یک بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، تهویه مطبوع، گاوصندوق و کتری برقی می باشند.

کافه مرمره غذاهای بین المللی و ترکی، تنقلات و نوشیدنی های متنوعی را شما مسافران تور استانبول سرو می کنند. همچنین با چند دقیقه پیاده روی می توانید رستوران های متنوع و زیادی را در اطراف این هتل مشاهده بفرمایید.

امکانات هتل د مرمره پرا :

رستوران و بار, سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, استخر روباز, محل نگهداری کودکان, صرافی,فروشگاه, سرویس ترانسفر, پرستار کودک

 

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین هتلی که در استانبول وجود دارد،هتل آلبیناس استانبول است. این هتل یک هتل ۴ ستاره میباشد. این هتل واقع در مرکز استانبول است.نزدیکی آن به بازار آستارا و  مسجد”بلو” هم باعث جذب مسافران تور استانبول میباشد.این هتل با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر، تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند.شما میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل آلبیناس استانبول این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه هایتان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلوزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در این هتل یک رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان میباشد.

 

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از توریست های محترم تور استانبول است، هتل مانسول بوتیک استانبول هتلی ۴ ستاره در مرکز استانبول است. این هتل به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد وکافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید.فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است.در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک استانبول تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

 امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز استفاده نمایید وحمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید .در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل هر روز و ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

هتل زوریخ استانبول

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زوریخ استانبول:

شما با ماندن در هتل زوریخ استانبول که از هتل های خوب استانبول است میتوانید تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی به چند دقیقه ای بروید.این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی و در خانه بودن را بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا شما مسافران تور استانبول را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص و مو خشک کن نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است.

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد. علاوه بر اینکه یک رستوران در خود هتل وجود دارد در کنار هتل یک رستوران هست که مخصوص هتل است که شما مسافران عزیز تور استانبول میتوانید به انجا بروید و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از ان لذت ببرید.

هتل پرنس استانبول

 هتل 4 ستاره پرنس استانبول که در لغت به مرد و یازنی می گویند که از نسل پادشاه می باشد پس اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است.

 

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار , سونا و جکوزی , سالن کنفرانس , صرافی, پارکینگ, لاندری , سالن بازی, اتاق بخار , میز بیلیارد , بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول , گاو صندوق, یخچال می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.یکی از دغدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنس تا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرنس استانبول با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد . هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که شما مسافران تور استانبول  می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کرد .اگر به دنبال این هستید که سفری به یاد ماندنی را در پشت سر بگذارید پس همانند شاهزاده ها به هتل پرنس بروید و از سفر و تعطیلات خود لذت ببرید .

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95

تور استانبول ویژه تعطیلات اردیبهشت



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 4 ستاره آلبیناس می باشد. که در مرکز استانبول که بسیار نزدیک به بازار آراستا و مسجد”بلو” می باشد. هتل آلبیناس استانبول دارای 28 اتاق خوب و بالکنی زیبا با منظرهای روبه شهر استانبول می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان واینترنت وای فای رایگان برای مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول امکاناتی برای کودکان فراهم کرده است تا مسافران کودکان خود را به آنان بسپارند. مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

رستوران با غذاهای متنوع مخصوص مسافران تور استانبول, کافه شاپ, پذیرش 24 ساعته, اتاقی برای کودکان, اینترنت رایگان, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل ریوا استانبول

یکی از هتل های خوب و تمیز 4 ستاره استانبول هتل ریوا است که در بیوقلو  قرار گرفته است و فقط 3 دقیقه تا میدان تقسیم و خیابان استقلال استانبول فاصله دارد. هتل ریوا استانبول دارای اتاق های مجهز و تمیز ودارای امکاناتی  تهویه کننده هوا، حمامی اختصاصی و مدرن همراه با خشک کننده مو و اینترنت وای فای که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. پذیرش این هتل 24 ساعته در اختیار مسافران تور استانبول می باشند. رستوران هتل دارای غذاهای متنوع از جمله ترکی و انواع دسر ها می باشد. منطقه هتل ریوا استانبول برای مسافران تور استانبول که به خرید کردن ، رستوران گردی و پیاده روی در شب علاقه مند هستند بسیار مناسب است.

 

امکانات هتل ریوا استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل برای مسافران تور استانبول، فکس و کپی و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

هتل بودو استانبول

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های 4 ستاره استانبول هتل بودو می باشد که در قسمت قدیمی شهر استانبول درمنطقه لالعلی قرار گرفته است. که این منطقه بسیار قدیمی و تاریخی می باشد که در نزدیکی آن پر از رستوران و کافه های زیبا و همچنین مغازه هایی که اجناس خود را به صورت عمده به فروش می رسانند وجود دارد. این هتل برای مسافران تور استانبول که می خواهند به مرکز خرید استانبول بروند مانند آکسارای و لا لی, بازار بزرگ  و ... بسیار نزدیک می باشد. هتل بودواستانبول دارای ۴۶ اتاق زیبا می باشد که هریک به سبک مدرن طراحی شده اند و هتل دارای سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق ۳ تخته، اتاق خانوادگی، اتاق  معمولی و سوئیت که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. اتاقهای هتل همه مجهز و کامل شامل خدمات خانه داری, سیستم تهویه مطبوع و حمام شخصی اشاره کرد.

امکانات هتل بودو استانبول:

رستوران با انواع غذاهای متفاوت از جمله خوراکهای اصیل ترکی، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاق های پاک بدون سیگار، پذیرش و تحویل سریع، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، خدمات تهیه بلیط برای مسافران تور استانبول، کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هری این مرتر استانبول

هتل ۵ ستاره هری این مرتر استانبول یک هتل زیبا و لوکس میباشد. این هتل 5 ستاره در نزدیکی فرودگاه استانبول ،کلیسای چوره و دیوار قسطنطنیه قرار گرفته است .مسافران تور استانبول نوروز 95می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

-هری-این-مرتر1.jpg

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

آبگرم با سرویس کامل، استخر سرپوشیده ، باشگاه سلامت، دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی موجود در مناطق عمومی ، یک مرکز کسب و کار ۲۴ ساعته، ۲ رستوران ،کافی شاپ ، کافه ها ، خدمات دربان ، خدمات عروسی ، استخر کودکان، سونا، و کارکنان چند زبانه، شاتل فرودگاهی ، پارکینگ ، لابی با پذیرش ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته و... را میتوان نام برد.اتاق ها با طراحی رمانتیک میتوانند ماه عسل یا مسافرت شما را جذاب تر کنند. از دیگر امکانات هتل میتوان به تنیس روی میز، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام، استخر سرپوشیده، صبحانه در اتاق، رستوران ، منو رژیم غذایی ویژه نیز اشاره کرد.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-هری-این-مرتر4.jpg

-هری-این-مرتر6.jpg

-هری-این-مرتر5.jpg

-هری-این-مرتر2.jpg


هتل گرند حیات استانبول

هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول در مرکز شهر استانبول واقع و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است.این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و همچنین در اطراف این هتل می‌توانید علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، به حمل و نقل عمومی نیز دسترسی داشته باشید.ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله ۵ کیلومتر از این هتل منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی استانبول به شمار می آیند و باعث جذب مسافران تور استانبول نوروز 95 میشود.

-گرند-حیات1.jpg

-گرند-حیات7.jpg

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

هتل دارای ٣۶٠ اتاق (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. اتاق‌های هتل گرند حیات استانبول زیبا ، مدرن و دارای سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق هستند. در این هتل که از بهترین هتل های استانبول است ، اکثر اتاق‌ها تخت‌خواب دونفره دارند.از امکانات دیگر این هتل ۵ ستاره می‌توان به لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای اشاره کرد. مهمانان حتماً از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران هتل با بخش ویژه‌ی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع لذت خواهند برد. کافه‌ی هتل هم بهترین فضاست برای لم‌دادن یا گپ‌زدن‌های دوستانه. شب‌ها از سرزندگی کلاب شبانه‌‌ی هتل و روزها از دوچرخه‌سواری در محوطه‌ی اطراف هتل لذت ببرید. هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول دارای یک استخر فضای باز و مرکز تناسب اندام کاملا مجهز می باشد. مرکز تناسب اندام و حمام آب گرم هتل حیات خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد . مسافران تور استانبول نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-گرند-حیات3.jpg

-گرند-حیات2.jpg

-گرند-حیات5.jpg

-گرند-حیات8.jpg


هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول

هتل ۵ ستاره کرآون پلازا هاربیه استانبول (Crowne Plaza Istanbul Harbiye Hotel) با ارائه امکانات مناسب اقامتی از گردشگران تور استانبول نوروز 95 استقبال می کند . این هتل ، حدود ۳۵۰ متر با ایستگاه متروی عثمان بی و پیاده حدود ۱۵ دقیقه با میدان تقسیم فاصله دارد و مرکز نمایشگاه لطفی کردار و مرکز خرید جواهر همگی در فاصله ی کمی از این هتل واقع شده اند. این هتل در فاصله ی ۱۵ دقیقه ای با میدان تقسیم قرار دارد.

-کرون-پلازا-استانبول1.jpg

امکانات هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول:

اتاق های هتلهمگی مساحتی بزرگ دارند و با دکوراسیون مدرنی تجهیز شده اند و به امکانات رفاهی نظیر سیستم تهویه هوا، اینترنت وای فای رایگان در واحد ها, تلویزیون صفحه تخت، ماهواره و پرده های ضد نور , تمام لوازم بهداشتی، کفش راحتی، حوله و سشوار در حمام مجهز هستند .امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی نظیر استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی برای مهمانان تدارک دیده شده است و گیم نت هتل از علاقه مندان به بازی های کامپیوتری دعوت به عمل می آورد . مهمانان می توانند در فعالیت های زمین تنیس و زمین بیلیارد شرکت کنند و یا در سالن ورزشی مجهز هتل به تمیرینات ورزشی بپردازند . وقتی که شما در فضای سبز هتل به استراحت می پردازید پارک کودکان هتل مکانی مناسب برای تفریح و سرگرمی کودکان مسافران تور استانبول نوروز 95 است.صبحانه بصورت بوفه سرو می شود. رستوران هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول انواع غذاهای با کیفیت را در وعده های غذایی مختلف سرو می کند و چایخانه سنتی و چایخانه در بام هتل بهترین مکان برای دورهمی های خانوادگی است . کافی شاپ هتل نوشیدنی هایی دلخواه و مطابق با سلیقه تان سرو می کند .

-کرون-پلازا3.jpg

-کرون-پلازا6.jpg

-کرون-پلازا2.jpg

-کرون-پلازا4.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پرنس استانبول

 هتل 4 ستاره پرنس استانبول که در لغت به مرد و یازنی می گویند که از نسل پادشاه می باشد پس اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است.

 

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار , سونا و جکوزی , سالن کنفرانس , صرافی, پارکینگ, لاندری , سالن بازی, اتاق بخار , میز بیلیارد , بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول , گاو صندوق, یخچال می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.یکی از دغدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنس تا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرنس استانبول با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد . هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که شما مسافران تور استانبول  می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کرد .اگر به دنبال این هستید که سفری به یاد ماندنی را در پشت سر بگذارید پس همانند شاهزاده ها به هتل پرنس بروید و از سفر و تعطیلات خود لذت ببرید .


هتل زوریخ استانبول

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زوریخ استانبول:

شما با ماندن در هتل زوریخ استانبول که از هتل های خوب استانبول است میتوانید تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی به چند دقیقه ای بروید.این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی و در خانه بودن را بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا شما مسافران تور استانبول را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص و مو خشک کن نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است.

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد. علاوه بر اینکه یک رستوران در خود هتل وجود دارد در کنار هتل یک رستوران هست که مخصوص هتل است که شما مسافران عزیز تور استانبول میتوانید به انجا بروید و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از ان لذت ببرید.

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول فروردین 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آلاهان استانبول

آلاهان

هتل خوب استانبول هتل 3 ستاره آلاهان است که در فاصله 10 دقیقه ای از ساحل واقع شده است. این هتل در مجموع از 64 اتاق خوب برای مسافران تور استانبول نوروز 95 تشکیل شده است. این هتل در منطقه آکسارای واقع شده است و از ایستگاه تراموا 300 متر فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. پذیرش هتل آلاهان به صورت شبانه روزی است. مسجد کبود، قصر و موزه توپکاپی و ایاصوفیه به این هتل نزدیک می باشد.

آلاهان1

آلاهان3

امکانات هتل آلاهان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، صندوق امانات، کافی شاپ، امکانات تفریحی و ورزشی، اینترنت، خدمات خانه داری، لباسشویی و...

آلاهان2

آلاهان4

 

هتل آک گون استانبول

_گون.jpg

شیک ترین هتل 5 ستاره استانبول هتل آک گون است که در منطقه توپکاپی واقع شده است. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول در مجموع از 276 اتاق بسیار شیک تشکیل شده است.در تور استانبول نوروز 95می توانید از  مراکز دیدنی استانبول لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. 

_گون2.jpg

_گون3.jpg

_گون6.jpg

_گون1.jpg

 امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صرافی، بار، کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

_گون5.jpg

_گون4.jpg

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

 

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل پوینت استانبول

 هتلی 5 ستاره پوینت یکی از زیبا ترین هتل های استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در منطقه شیشلی تکسیم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر است و به همین دلیل به مسافرین تور استانبول می توانند به مراکز خرید بروند. هتل پوینت استانبول امکانات عالی با کیفیت بالایی را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران، بار، سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق های ماساژ و... مخصوص مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل آک گون استانبول

 هتل 5 ستاره آک گون جزو شیک ترین هتل های استانبول می باشد که در منطقه توپکاپی قرار دارد. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول دارای 276 اتاق مجزا برای مسافران تور استانبول تشکیل شده است.مسافران در تور استانبول می توانید از  مراکز دیدنی لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. هتل آک گون استانبول سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

 امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول فروردین 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجدایاصوفیه :

این مسجد به خاطر معماری شگفت انگیز، نماهای باشکوه داخلی و اهمیت تاریخی اش گردشگران تور استانبول را به این شهر جذب می کند. بین سال های 532 و 537 ساختمان آن به مدت هزار سال کلیسا بود. سپس از سال 1453 تا 1934 که تبدیل به موزه شود، مسجد بود. می توانید از این مسجد در محله سلطان احمد، در روزهای سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 09:30 تا 04:30 دیدن کنید. ورودی آن 13 دلار آمریکا است. اگر به بناهای تاریخی علاقه مند هستید حتما با تور استانبول همراه شوید .

.jpg

 

مسجد سلطان احمد:

سلطان احمد همیشه می خواست مسجدی بسازد که با مسجد ایاصوفیه رقابت کند و همه تقریباً موافق هستند که او در این کار موفق شده است. این مسجد یکی دیگر از جاذبه های توریستی اصلی استانبولاست.اگر شما گردشگران تور استانبول می خواهید از این مکان مذهبی دیدن کنید، یادتان نرود که لباس پوشیده به تن کنید. خانم ها روسری سرشان می کنند که در این محل مرسوم است. اگر یادتان رفت می توانید از مسجد یک روسری قرض کنید.مسجد آبی در محله سلطان احمد واقع شده است. این مسجد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ورودی آن رایگان است، ولی در ساعات نماز به خصوص جمعه ها، ورود ممنوع است. برای دیدن از این مسجد پر شکوه با تور استانبول همراه شوید .

_سلطان_احمد.jpg

 

 

کاخ توپکاپی (توپکاپی سارایی) :

این کاخ منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در تور استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی دارد. این سرا در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگرانی که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند. این موزه از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر همه روزه بجز سه شنبه ها باز است. برای دوستانی که به کاخ های زیبا علاقه مند هستند پیش نهاد میکنم با تور استانبول همراه شوید .

_توپکاپی.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره سپفایر استانبول :

هتل 4 ستاره سپفایر استانبول در سال 1994 در منطقه سیرکچی بنا شده است. ابن هتل در مجموع از 60 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه سابیها گوچن در 55 کیلومتری هتل و به طور میانگین 65 دقیقه با هتل فاصله دارد. پذیرش هتل از میهمانان تور استانبول به صورت 24 ساعته می باشد. در نزدیکی هتل چندین مرکز خرید و تفریحی و حمل و نقل عمومی واقع شده است.

_سپفایر_استانبول_1.jpg

_سپفایر_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سپفایر استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، کافه، اینترنت عمومی، لابی، صندوق امانات، سرو غذا در اتاق میهمانان تور استانبول ، اتاق تلویزیون، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات پزشکی، اتاق بازی، صرافی و...  

_سپفایر_استانبول_3.jpg

_سپفایر_استانبول_4.jpg

_سپفایر_استانبول_5.jpg

 

هتل 4 ستاره سلطان هاوس استانبول :

هتل 4 ستاره سلطان هاوس استانبول در منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 10 اتاق تشکیل شده است. بازار بزرگ استانبول 10 دقیقه با این هتل تور استانبول فاصله دارد. در هتل یک صرافی هم برای دسترسی میهمانان وجود دارد. اتاق کنفرانس هم یکی دیگر از امکانات هتل می باشد. در ضمن هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

_سلطان_هاوس_استانبول_1.jpg

_سلطان_هاوس_استانبول_2.jpg

امکانات هتا سلطان هاوس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، تهویه، گرمایش، صرافی، اینترنت، پارکینگ، صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و...

_سلطان_هاوس_استانبول_3.jpg

_سلطان_هاوس_استانبول_4.jpg

_سلطان_هاوس_استانبول_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سیرین گلد استانبول

هتل سه ستاره سیرین گلد در استانبول ترکیه واقع شده است .این هتل در منطقه کوم کاپی واقع شده است.هتل سیرین گلد فقط ۴۰۰ متر تا فرودگاه Yenikapi Ferry قرار دارد.این هتل آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول نوروز 95  است.

امکانات هتل سیرین گلد استانبول:

این هتل به صورت ۲۴ ساعته سرویس دهی میدهد.همچنین در محیط هتل شما میتوانید به اینترنت پرسرعت وای فای دسترسی داشته باشید.پارکینگ اختصاصی هتل نیز وجود دارد که شما میتوانید وسیله نقلیه تان را آنجا بگذارید.این هتل دارای اتاقی است که در آن صدایی از بیرون به داخل یا از داخل به بیرون نمیرود و در ان یک تلوزیون ال سی دی نیز در ان وجود دارد.یه کولر ایر کندیشنر و همراه با مینی بار رایگان نیز در اتاقتان وجود دارد.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

در اتاق شما سرویس بهداشتی شخصی وجود دارد که شامل دستشویی و حمام برای مسافران تور استانبول نوروز 95 میشود.در حمام های تمامی اتاق ها یک مو خشک کن نیز وجود دارد.رستوران و درینکینگ بار به صورت ۲۴ ساعت ۷ روز هفته باز است.در این هتل غذای ماهی های آن خیلی خوشمزه است.همچنین ماهی ها هم تازه هستند.هتل مناسب برای رزرو خانوادگی مسافران تور استانبول می باشد.

هتل سیرین گلد فقط ۱٫۴ کیلومتر تا با مسجد بلو،۱٫۷ کیلومتر تا حاجی سوفیا و ۲ کیلومتر تا مکان توپ کاپی فاصله دارد.همچنین ایر پورت آتاترک تا با هتل ۱۶ کیلومتر فاصله دارد.

 


هتل گرند مادرید استانبول 

هتل 3 ستاره گرند مادرید استانبول در سال 1990 میلادی در بافت قدیمی شهر استانبول بنا شده است.هتل گرند مادرید در 11 طبقه و در مجموع از 63 اتاق و سوییت تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به مسافرانتور استانبول نوروز 95 می باشد.طبقه آخر این هتل به تنگه بسفر مشرف می باشد.این هتل با فرودگاه بین الملی آتاتورک استانبول نیم ساعت فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت پر سرعت بی سیم و پارکینگ رایگان می باشد. اتاق های این هتل مجهز به عایق صدا می باشند.کافه تریای این هتل در بام قرار گرفته است.این هتل در نزدیکی دانشگاه و بازار بزرگ استانبول قرار گرفته است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود. در این هتل تعدادی اتاق ضد آلرژی نیز موجود می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2009 مورد بازسازی قرار گرفته است.

_گرند_مادرید_استانبول_1.jpg

_گرند_مادرید_استانبول_4.jpg

امکانات هتل گرند مادرید استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،فروشگاه،بار،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات خانه داری،لباسشویی،خشکشویی،اتوکشی،صرافی،امکانات جلسه و ضیافت،رنت کار،فکس و کپی،سرو صبحانه در اتاق و... را نام برد.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_گرند_مادرید_استانبول_3.jpg

_گرند_مادرید_استانبول_6.jpg


هتل گرند لیزا استانبول 

هتل 3 ستاره گرند لیزا استانبول  یکی از هتل های سه ستاره تاپ می باشد که در سال 1992 میلادی در منطقه کومکاپی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و با 36 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد.هتل گرند لیزا در نزدیکی اماکن تاریخی و توریستی نظیر بازار بزرگ استانبول، موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار دارد.این هتل تا میدان تکسیم 10 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد. هتل گرند لیزا 15 دقیقه پیاده روی از مسجد کبود و 2 کیلومتر با کاخ توپکاپی فاصله دارد.فاصله هتل گرند لیزا استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشدکه باعث جذب مسافران تور استانبول میشود. این هتل آخرین بار در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است.

-گرند-لیزا-استانبول.gif

امکانات هتل گرند لیزا استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی، بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،ترانسفر، خانه داری، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی،رنت کارو... میتوان نام برد.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-گرند-لیزا-استانبول-2.gif

-گرند-لیزا-استانبول-3.gif

-گرند-لیزا-استانبول-1.gif

 جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 مطالب مرتبط :

 

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

موزه کوچ استانبول کارخانه راحمی :

موزه راحمی کوچ در محله هاسکوی استانبول قرار گرفته و تاریخ آن مربوط به دوره عثمانیها می باشد. از این مکان در گذشته با نام لنگرخانه نیز یاد می شده است. علت نامگذاری این مکان با این نام دست ساخته های آهنی و استیلی است که در آنجا وجود دارد. در حال حاضر در این موزه استانبول پیشرفت صنعتی محقق شده از گذشته تا به حال به شکل مناسبی در معرض دید بازدیدکنندگان و گردشگران تور استانبول قرار گرفته است . 

 

_ماشین.jpg

 

مسجد فاتح استانبول :

مسجد فاتح استانبول در منطقه فاتح استانبول بر روی بالاترین تپه این منطقه واقع شده و یکی از بزرگ ترین نمونه های معماری اسلامی - ترکی در استانبول است. قبل از ساخت این مسجد در این محل یک کلیسا و آرامگاه کنستانتین بوده است. نام این مسجد برگرفته از سلطان محمدفاتح عثمانی است که فاتح قسطنطنیه بود. این مسجد امروزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری در تور استانبول به شمار می رود. این مسجد به دستور سلطان محمد فاتح در فاصله سال های 1463 تا 1470 ساخته شد و سه بار در زلزله های مختلف تخریب و دوباره بازسازی شد. 

 

_فاتح.jpg

_فاتح_2.jpg

 

مسجد سلیمانیه :

مسجد سلیمانیه شهر استانبول در ترکیه با تلفیقی از عناصر اسلامی و بیزانسی ساخته شده و مناره‌هایی بلند و نیم گنبدهایی چشم نواز دارد.این مسجد به دستور سلطان سلیمان و با معماری سینان پاشا ساخته شد. کار ساخت این مسجد در سال 1550 آغاز و در سال 1558 به اتمام رسید.این ساختمان بزرگ و وسیع دینی که مسجد سلیمانیه نام دارد عناصر اسلامی و بیزانسی را ترکیب کرده و در معماری آن از مناره‌های بلند و باریک، گنبد‌ها و نیم گنبدهایی به سبک کلیسای بیزانسی استانبول که بعدها به مسجد ایاصوفیه تبدیل شد بهره گرفته است.این مسجد در سال 1660 در آتش ویران شد و از سوی سلطان محمد چهارم مورد مرمت قرار گرفت. همچنین بخشی از گنبد آن در سال 1766 براثر زلزله فروریخت. مرمت‌های بعدی به نوعی صورت گرفت که تزئینات اصلی آن حفظ شود.مسجد در حیاط بزرگی احاطه شده است. حیاط داخلی سنگفرش مرمر است که در بزرگ و باشکوهی داشته و در حیاط حوض دیده می‌شود که توجه گردشگران تور استانبول را به خود جلب می نماید. بر خلاف دیگر مساجد 4 مناره این مسجد در 4 گوشه حیاط واقع شده‌اند. مناره‌ها و گنبد مسجد تناسب خاص و چشم نوازی دارند که از زیبایی‌های خاص سلیمانیه محسوب می‌شود .. مسجد دارای یک گنبد اصلی و دو نیم گنبد دیگری است که گنبد اصلی را دربر می‌گیرند. طراحی گنبد به صورتی است که در داخل مسجد قوانین آکوستیک صدا رعایت شده است. بر روی در اصلی مسجد برای روشنایی شمع‌های بسیاری به کار برده شده است.ورودیه اصلی مسجد سرپوشیده و دارای سردر است. وسط حیاط مسجد وضوخانه قرار دارد.معماری داخلی با فضای باز و گسترده و تزئینات چشم‌نواز بر زیبایی این مسجد می‌افزاید. گنبد مرکزی به ارتفاع 53 متر و قطر 26.50 متر ساخته شده و در زمان ساخت، این مناره بلندترین مناره امپراتوری عثمانی بوده است.در چهار گوشه این مجموعه چهار مناره ساده ولی ظریف بنا شده است که دو تای آن دارای 2 گلدسته و 2 مناره دیگر دارای 3 گلدسته است. این 10 گلدسته نشانه آن است که سلطان سلیمان قانونی که دستور ساخت مسجد را صادر کرده دهمین سلطان عثمانی است.مسجد سلیمانیه دارای ساختمان‌های جنبی مانند مدرسه، حمام، کتابخانه، کاروانسرا، بیمارستان و آشپزخانه عمومی نیز بوده است. این‌ ساختمان‌های جنبی را به همراه فضا اصلی، مسجد می‌نامیدند.در باغ پشت این مسجد گورهای سلطان سلیمان اول و همسر و مادر و خواهرش و نیز گور سلطان سلیمان دوم و سلطان احمد دوم قرار دارد. درتور استانبول حتما سری هم به این مکان دیدین بزنید

_سلیمانیه_استانبول_3.jpg

_سلیمانیه_استانبول.jpg

_سلیمانیه_استانبول_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 95

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره رامادا پلازا استانبول در 2 کیلومتری میدان تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل از 170 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در 23 کیلومتری هتل قرار دارد. اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشند. در بام این هتل یک استخر نیز موجود می باشد. در رستوران این هتل گلچینی از غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود. همچنین اتاق های این هتل تور استانبول ضدصدا می باشد.

_رامادا_پلازا_استانبول_1.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_2.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_3.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_4.jpg

امکانات هتل رامادا پلازا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، گرمایش، فروشگاه، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، تهویه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، مرکز بدنسازی، سرویس نگهداری کودکان، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، ماساژ و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_رامادا_پلازا_استانبول_5.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_6.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_7.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_8.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_9.jpg

 

 

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون استانبول در سال 2000 و در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل زیرمجموعه هتل های بین المللی و زنجیره ای ریتز کارلتون می باشد. این هتل مشرف به تنگه بسفر می باشد و در مجموع از 244 اتاق تشکیل شده است. این هتل 12 طبقه می باشد. فاصله این هتل تور استانبول با اماکن تاریخی کاخ و موزه توپکاپی، مسجد آبی، بازار بزرگ و منطقه سلطان احمد 15 دقیه است. همه اتاق های هتل ضد صدا می باشد.

_ریتزکارلتون_استانبول_1.jpg

_ریتزکارلتون_استانبول_2.jpg

امکانات هتل ریتز کارلتون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صبحانه در اتاق، تهویه، مینی بار، حمام ترکی و بخار، اینترنت وایرلس، صندوق امانات، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، استخر سرپوشیده و روباز، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات خانه داری، آسانسور، فکس و کپی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، نگهداری از کودکان، صرافی، لاندری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، کافی شاپ، سولاریوم، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، اتاق بازی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_ریتزکارلتون_استانبول_3.jpg

_ریتزکارلتون_استانبول_4.jpg

_ریتزکارلتون_استانبول_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آل سیزن استانبول

_سیزن.jpg

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 4 ستاره آل سیزن می باشد که در قلب تاریخی این شهر و در منطقه فاتح استانبول واقع شده است. این هتل فاصله کمی با میدان تقسیم ، بازار بزرگ، مسجد سلمانیه،مسجد سلطان احمد و موزه کاخ تاپکاپی دارد. اتاق های این هتل ضد صدا است و برای کودکان مسافران تور استانبول نوروز 95 اتاق های بازی های کامپیوتری نیز در نظر گرفته شده است. هتل آل سیزن استانبول به فرودگاه آتاتورک بسیار نزدیک می باشد. 

_سیزن2.jpg

_سیزن1.jpg

از امکانات قابل ذکر هتل آل سیزن استانبول:

خدمات اتومبیل کرایه و اینترنت رایگان بیسیم مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95,ایستگاه متروی فندوق زاده در فاصله 2 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. صبحانه در این هتل به صورت منوی باز سرو و...

هتل آکرا استانبول

4.jpg

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره آکرا می باشد که در سال 2009 در منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده است. این هتل در مجموع از 30 اتاق شیک تشکیل شده است. مسجدکبود و کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه به این هتل برای مسافران تور استانبول نوروز 95 بسیار نزدیک است و با استفاده از وسایل نقلیه می توان در زمان 10 دقیقه به بازار بزرگ دسترسی داشت. ایستگاه قطار سیرکچی در فاصله 15 دقیقه ای از هتل قرار دارد.

2.jpg

.jpg

1.jpg

امکانات هتل آکرا استانبول:

رستوران با غذاهای متفاوت برای مسافران تور استانبول نوروز 95، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، آسانسور، گاوصندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و...

3.jpg

 

هتل آک گون استانبول

_گون.jpg

شیک ترین هتل 5 ستاره استانبول هتل آک گون است که در منطقه توپکاپی واقع شده است. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول در مجموع از 276 اتاق بسیار شیک تشکیل شده است.در تور استانبول نوروز 95می توانید از  مراکز دیدنی استانبول لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. 

_گون2.jpg

_گون3.jpg

_گون6.jpg

_گون1.jpg

 امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صرافی، بار، کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

_گون5.jpg

_گون4.jpg

 

 

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

خیابان بغداد استانبول :

خیابان بغداد استانبول خیابانی معروف به طول تقریبی 14 کیلومتر است که به موازات دریای مرمره در قسمت آسیایی استانبولقرار گرفته است . این خیابان در نظر گردشگران تور استانبول پر مغازه و رستوران است و از قسمت های توریستی این شهر دور است ولی می توان از میدان تکسیم به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی به این خیابان رسید . شب های این خیابان بسیار شلوغ و پر رونق است و گشت و گذار در این خیابان به مسافران تور استانبول پیشنهاد می شود . این ساختمان هایی دیدنی دادرد که بعضی از آن ها جایزه معماری گرفته اند . 

 

_بغداد_استانبول_2.jpg

_بغداد_استانبول.jpg

_بغداد_استانبول_4.jpg

 

 

مرکز خرید ایستینیه استانبول :

این مرکز خرید در محله ایستینیه استانبول قرار گرفته است و دارای 291 مغازه و پارکینگ 4 طبقه زیرزمینی می باشد.این مرکز خرید دارای قسمت های سرپوشیده و سرباز است که در قسمت سرباز آن پارکی زیبا وجود دارد. که گردشگران تور استانبول می توانند از آن لذت ببرند. این مرکز شامل بازار غذاهای خوشمزه محل  و بازار سنتی است. اولین شعبه رین فارست گافه که رستوران بین المللی معروف با فضایی شبیه جنگل های بارانی است در این مجتمع قرار دارد. فضای بازی برای کودکان و مجتمع سینمایی با 12پرده و سیستم آی مکس از دیگر امکانات این مجتمع می باشد که با استفاده از سیستم آی مکس می توان تصاویر را بزرگتر و واضح تر مشاهده کرد.مسافران تور استانبول می توانند از این مرکز خرید دیدن و خرید خوبی داشته باشند .

_خرید_ایستینیه_استانبول.jpg

_خرید_ایستینیه_استانبول_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,پاساژهای استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره آل سیزن استانبول در قلب تاریخی این شهر و در منطقه فاتح استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی میدان تقسیم ، بازار بزرگ، مسجد سلمانیه،مسجد سلطان احمد و موزه کاخ تاپکاپی می باشد. اتاق های این هتل ضد صدا است و برای کودکان میهمانان تور استانبول اتاق های بازی های کامپیوتری نیز در نظر گرفته شده است. هتل آل سیزن استانبول به فرودگاه آتاتورک دسترسی آسانی دارد. از امکانات قابل ذکر هتل می توان به خدمات اتومبیل کرایه و اینترنت رایگان بیسیم اشاره کرد. ایستگاه متروی فندوق زاده در فاصله 2 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. صبحانه در این هتل به صورت منوی باز برای میهمانان تور استانبول سرو می شود.

_آل_سیزن.jpg

امکانات هتل آل سیزن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار، گاوصندوق، آسانسور، گرمایش، تهویه، بار، بار مخصوص تنقلات، فکس و کپی، خانه داری، استخر، سونا، ماساژ، امکانات جلسه و ضیافت برای میهمانان تور استانبول ، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل

 

_آل_سیزن_1.jpg

_آل_سیزن_2.jpg

_آل_سیزن_3.jpg

_آل_سیزن_4.jpg

_آل_سیزن_5.jpg

_آل_سیزن_6.jpg

 

هتل 4 ستاره آنتیک استانبول در منطقه بایزید بنا شده است. این هتل با مرکز شهر 1 کیلومتر و با فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 194 اتاق تشکیل شده است که شامل 6 سوییت، 9 اتاق سه نفره، 22 اتاق دو نفره، 37 اتاق کانکت و 14 اتاق یکنفره می باشد. در این هتل تور استانبول یک صرافی و فروشگاه نیز وجود دارد. همچنین هتل مجهز به اینترنت وای فای نیز می باشد.

_آنتیک_استانبول.jpg

امکانات هتل آنتیک استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، تهویه، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، گاوصندوق، ترانسفر فرودگاه برای مسافران تور استانبول ، کرایه اتومبیل، صرافی، ایوان مخصوص حمام آفتاب و... 

_آنتیک_استانبول_1.jpg

_آنتیک_استانبول_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های خوب استانبول , هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره امیرا استانبول :

هتل 5 ستاره امیرا استانبول در مرکز شهر استانبول و در چند قدمی منطقه سلطان احمد بنا شده است. فرودگاه آتاتورک در فاصله 15 کیلومتری هتل قرار دارد. این هتل در فاصله 700 متری ایستگاه تراموای سلطان احمد واقع شده است. هتل در مجموع از 32 اتاق تشکیل شده است. اتاق های هتل دارای شیشه های دوجداره می باشند و ضد صدا هستند. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد.

_1.jpg

_2.jpg

امکانات هتل امیرا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، ماساژ، لاندری، محل نگهداری از کودکان، لابی ، صرافی، پارکینگ، کرایه اتومبیل، برق اضطراری، صندوق امانات، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، فکس و کپی و...

_3.jpg

_5.jpg


هتل 5 ستاره الیت ورد پرستیژ استانبول :

هتل 5 ستاره الیت ورد پرستیژ استانبول در منطقه تقسیم و در مرکز استانبول بنا شده و در سال 2010 بازسازی شده است. این هتل از فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر فاصله دارد. هتل الیت ورد در مجموع از 245 اتاق و سوییت تشکیل شده است. این هتل در کنار منطقه تجاری جامع استانبول و نیز 1 کیومتری مرکز همایش های شهر قرار دارد. بسیاری از مراکز تاریخی و توریستی استانبول مانند مسجد کبود، کاخ توپکاپی و... در نزدیکی این هتل قرار دارند. اتاق های هتل الیت ورد ضد صدا هستند. این هتل به اینترنت پرسرعت رایگان مجهز می باشد.

_ورد_1.jpg

_ورد_3.jpg

_ورد_4.jpg

_ورد_5.jpg

امکانات هتل الیت ورد پرستیژ استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، گرمایش، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، صبحانه در اتاق، کرایه ماشین، صرافی، فکس و کپی، سرویس نگهداری کودکان، ماساژ، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، مرکز بدنسازی و...

_ورد_7.jpg

_ورد_8.JPG

_ورد_9.JPG

_ورد_10.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کاخ توپکاپی (توپکاپی سارایی) :

این کاخ منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های شهراستانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی دارد. این سرا در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگران تور استانبول که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند. این موزه از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر همه روزه بجز سه شنبه ها باز است. برای دوستانی که به کاخ های زیبا علاقه مند هستند پیش نهاد میکنم با  تور استانبول همراه شوید .

_توپکاپی.jpg

 

کاخ دلمه باغچه 

این کاخ که در راستای تنگه بسفر قرار دارد، زیبایی و اهمیت تاریخی زیادی دارد. کاخ دلمه باغچه در قرن نوزدهم ساخته شد، و آخرین سلاطین عثمانی از این کاخ به عنوان محل اقامت اولیه و کرسی حکومتی استفاده می کردند. معماری داخلی و خارجی این کاخ ترکیبی از طراحی های عربی و اروپایی است که فقط در این تقاطع دو قاره دیده می شود.این کاخ همه روزه بجز دوشنبه ها و پنج شنبه ها از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر به روی عموم باز است. برای دیدن از این کاخ عثمانی با تور استانبول همراه شوید.

_دلمه.jpg

 
 

کاخ ییلدیز استانبول :


این کاخ متشکل از دربارها و یک مسجد می باشد و در قرن 19 میلادی توسط سلطان عبدالمجید دوم د راستانبول ساخته شد. در این کاخ یکی از بزرگترین و مجلل ترین ساختمانهائی که سلاطین در آن اقامت داشته و خوش گذرانده اند به نام ساختمان شاله قرار گرفته است. این ساختمانها در داخل یک پارک با گلهائی که از نقاط مختلف دنیا گردآوری شده، قرار گرفته است. حیات این کاخ یکی از زیبا ترین مناظر موجود از حاشیه تنگه بسفر را تشکیل می دهد. به علت بازسازی تنها بازدید از قسمتی از پارک ممکن است. ( این پارک همه روز جز روزهای سه شنبه جهت بازدید عموم باز می باشد. ) برای دیدن از این کاخ زیبا با تور استانبول همراه شوید . 

 

_ییلدیز.jpg

 

کاخ کوچوک سو استانبول:

نام این کاخ از رودهائی که از اطرافش به داخل تنگه بسفر سرازیر می شود گرفته شده است. این کاخ در اواسط قرن 19 میلادی توسط عبدالمجید اول در استانبول ساخته شد. از این کاخ هم در گذشته در ماههای تابستان استفاده می شده است. (بازدید از این کاخ همه روزه بجز روزهای دوشنبه و پنج شنبه ممکن می باشد(. برای دیدن از این کاخ تاریخی و زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_گوک_سو_و_یا_کاخ_کوچوک_سو.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره تایتانیک بیزینس استانبول در سال 2008 در قلب منطقه بازرگانی در منطقه کارتال بنا شده است. این هتل متشکل از 18 طبقه و 192 اتاق می باشد. فرودگاه آتاتورک استانبول در 50 کیلومتری و فرودگاه سابیها گوچن نیز در 14 کیلومتری هتل تایتانیک بیزینس قرار دارد. این هتل دارای فروشگاه های متعدد می باشد. با پرداخت هزینه اضافی می توان از خدمات خشکشویی، سرو غذا در اتاق، سالن کنفرانس و اینترنت وایرلس استفاده کرد. میمانان می توانند از زمین بازی کودکان نیز استفاده کنند. از این هتل تا ایستگاه قطار حیدرپاشا، کاخ توپکاپی، ایاصوفیه، مسجد کبود، کاخ دولمه باغچه با وسایل نقلیه حدود 20 تا 30 دقیقه فاصله دارد. در طراحی این هتل تور استانبول بیشتر کارایی برای مسافران تجاری مد نظر بوده است.

_تایتانیک_استانبول_1.jpg

_تایتانیک_استانبول_2.jpg

_تایتانیک_استانبول_3.jpg

_تایتانیک_استانبول_4.jpg

_تایتانیک_استانبول_6.jpg

امکانات هتل تایتانیک بیزینس استانبول:

امکانات رفاهی: رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، گرمایش، بوفه، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، صرافی، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، سرویس نگهداری کودکان، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، اتاق بازی های کودکان و...

امکانات ورزشی: استخر سرباز(فصلی)، سونا، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، ایوان مخصوص حمام آفتاب، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، اسکواش. برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_تایتانیک_استانبول_7.jpg

_تایتانیک_استانبول_8.jpg

_تایتانیک_استانبول_9.jpg

_تایتانیک_استانبول_10.jpg

_تایتانیک_استانبول_11.jpg

 
 

هتل 5 ستاره تایتانیک پورت در منطقه باقرکوی استانبول و رو به دریای مرمره بنا شده است.فرودگاه آتاتورک در 4 کیلومتری این هتل واقع شده است. ابن هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. این هتل در مجموع از 181 اتاق و 400 تختخواب تشکیل شده است. هتل تایتانیک پورت در مجاورت مرکز نمایشگاه هایCNR واقع شده است. اتاق های این هتل با آثار و صنایع دستی هنرمندان محلی تزیین شده است. این هتل تور استانبول دارای استخر آبگرم نیز می باشد و در مرکز ورزشی آن مجموعه ای از ورزش ها و ماساژ های درمانی انجام می شود.

 

_تایتانیک_پورت_استانبول_1.jpg

_تایتانیک_پورت_استانبول_2.jpg

امکانات هتل تایتانیک پورت استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، تهویه، گرمایش، استخر سرپوشیده، سالن ورزشی، سونا، جکوزی، ماساژ، اینترنت، آرایشگاه، عکاسی، پرستار کودک، صرافی، حمام ترکی و بخار و... . برای اقامت در این هتل می توانید با تور استانبول همراه شوید .

_تایتانیک_پورت_استانبول_3.jpg

_تایتانیک_پورت_استانبول_4.jpg

_تایتانیک_پورت_استانبول_5.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره وو استانبول در سال 2007 در فاصله 5 کیلومتری از دریای مرمره بنا شده است. این هتل در مجموع از 275 اتاق تشکیل شده است. در این هتل 3 آسانسور وجود دارد و اتاق های آن دارای شیشه های دوجداره می باشد. این هتل در کنار فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل وو استانبول به اینترنت وای فای مجهز می باشد. ایستگاه مترو در چند قدمی این هتل قرار گرفته است. در نزدیکی هتل مرکز تجارت جهانی و مرکز نمایشگاهی CNR قرار گرفته دارد. این هتل تا مرکز شهر استانبول 16 کیلومتر فاصله دارد. بناهای دیدنی و تاریخی استانبول از جمله ایاصوفیه و مسجد کبود 20 دقیقه با هتل فاصله دارد.     

_وو_استانبول_1.jpg

_وو_استانبول_2.jpg

_وو_استانبول_3.jpg

_وو_استانبول_4.jpg

_وو_استانبول_5.jpg

امکانات هتل وو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، آسانسور، گاوصندوق، بار، گرمایش، تهویه، انبار بار و چمدان، کرایه اتومبیل، اتاق های ضد صدا، خدمات خانه داری، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، ترانسفر فرودگاه، امکانات جلسه و ضیافت، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ،مرکز بدنسازی، حمام ترکی و بخار و... 

_وو_استانبول_6.jpg

_وو_استانبول_7.jpg

_وو_استانبول_8.jpg

_وو_استانبول_9.jpg

_وو_استانبول_10.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره وو استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید ایستینیه استانبول :

این مرکز خرید در محله ایستینیه استانبول قرار گرفته است و دارای 291 مغازه و پارکینگ 4 طبقه زیرزمینی می باشد.این مرکز خرید دارای قسمت های سرپوشیده و سرباز است که در قسمت سرباز آن پارکی زیبا وجود دارد.این مرکز شامل بازار غذاهای خوشمزه محل  و بازار سنتی است. اولین شعبه رین فارست گافه که رستوران بین المللی معروف با فضایی شبیه جنگل های بارانی است در این مجتمع قرار دارد. فضای بازی برای کودکان و مجتمع سینمایی با 12پرده و سیستم آی مکس از دیگر امکانات این مجتمع می باشد که با استفاده از سیستم آی مکس می توان تصاویر را بزرگتر و واضح تر مشاهده کرد.مسافران تور استانبول می توانند از این مرکز خرید دیدن و خرید خوبی داشته باشند .

_خرید_ایستینیه_استانبول.jpg

_خرید_ایستینیه_استانبول_3.jpg

 

بازار مصری استانبول :

از فدیمی ترین بازار های استانبول بازار مصری یا بازار ادویه استانبول می باشد ، این بازار در منطقه امینونو قرار دارد و بعد از بازار بزرگ، دومین بازار سرپوشیده بزرگ این شهر است.این بازار به این دلیل بازار مصری نامیده شده که مصری ها ادویه های خود را در اینجا به فروش می رسانند . انواع ادویه جات، میوه های خشک و آجیل، سبزی های معطر، روغن، شیرینی های مختلف، چای و... در این مکان فروخته می شود و مسافران تور استانبول میتوانند این گونه احتیاجات خود را در این بازار خریداری نمایند.این بازار ساختمانی به شکل L با 88 اتاق طاق دار است که به طبقات بالایی و پایینی تقسیم شده اند.ساعت کاری این بازار همه روزه از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر است و یکشنبه ها از 10 صبح تا 6 شب باز می باشد. در تور استانبول پاییز 94 سری هم به این بازار جالب بزنید.

 

_مصری_استانبول_3.JPG

_مصری_استانبول.JPG

_مصری_استانبول_2.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,پاساژهای استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره رامادا پلازا استانبول در 2 کیلومتری میدان تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل از 170 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در 23 کیلومتری هتل قرار دارد. اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشند. در بام این هتل یک استخر نیز موجود می باشد. در رستوران این هتل گلچینی از غذاهای ترکی و بین المللی برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. همچنین اتاق های این هتل ضدصدا می باشد.

_رامادا_پلازا_استانبول_1.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_2.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_3.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_4.jpg

امکانات هتل رامادا پلازا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، گرمایش، فروشگاه، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، تهویه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، مرکز بدنسازی، سرویس نگهداری کودکان، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، ماساژ و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_رامادا_پلازا_استانبول_5.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_6.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_7.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_8.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_9.jpg

 

هتل 5 ستاره رادیسون بلو پرا استانبول در منطقه پرا بنا شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. فرودگاه آتاتورک در 18 کیلومتری هتل رادیسون بلو پرا واقع شده است. صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می شود. این هتل از 130 اتاق تشکیل شده است. تونل های تاریخی استانبول 350 از این هتل فاصله دارند.با کمی پیاده روی مسافران تور استانبول می توان به موزه پرا ، منطقه گالاتا و برج گالاتا و شهر قدیمی دسترسی داشت.

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_1.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_2.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_3.jpg

4_هتل_رادیسون_بلو_پرا_استانبول.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_5.jpg

امکانات هتل رادیسون بلو پرا استانبول:

رستوران، پدیرش شبانه روزی، اینترنت وایرلس، تهویه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشکاه، بار، گرمایش، صرافی، کرایه اتومبیل، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، فکس و کپی و... . برای استفاده از امکانات این هتل مجلل با تور استانبول همراه شوید .

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_6.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_7.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_8.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_9.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_10.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره لیبرتی استانبول در منطقه آکسارای و در نزدیکی بازار بزرگ بنا شده است. این هتل با منطقه تاریخی سلطان احمد 2.5 کیلومتر فاصله دارد. هتل لیبرتی به اینترنت مجهز می باشد. مسجد کبود و کاخ توپکاپی در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در 18 کیلومتری این هتل قرار دارد. 

_لیبرتی_استانبول_1.jpg

_لیبرتی_استانبول_2.jpg

_لیبرتی_استانبول_3.jpg

امکانات هتل لیبرتی استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، گاوصندوق، گرمایش، انبار بار و چمدان، تهویه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و...

_لیبرتی_استانبول_4.jpg

_لیبرتی_استانبول_5.jpg

_لیبرتی_استانبول_6.jpg

_لیبرتی_استانبول_7.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های ارزان استانبول,هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4ستاره لیون استانبول در مرکز شهر استانبول واقع شده است و حدود 450 متر با میدان تقسیم این شهر فاصله دارد. این هتل کمتر 2 کیلومتر با دولماباغچه و تقریبا 5 دقیقه با خیابان استقلال فاصله دارد. دانشگاه نیز در 2 کیلومتری این هتل قرار گرفته و حدود 15 دقیقه با ماشین تا موزه ایاصوفیه و 2 کیلومتر با بازار بزرگ فاصله دارد. فاصله هتل لیون تا مترو نیز حدود 3 دقیقه می باشد. صبحانه این هتل به صورت بوفه در رستوران گلکسی آن سرو می شود. در لابی هتل لیون استانبول انواع نوشیدنی ها در بالکن خصوصی آن همراه با مناظر پاناروما از پل بوغاز سرو می شود.

_لیون_استانبول_1.jpg

_لیون_استانبول_2.jpg

_لیون_استانبول_3.jpg

امکانات هتل لیون استانبول:

امکانات رفاهی: رستوران، خدمات 24 ساعته، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، نگهداری بچه، صندوق امانات، ورود حیوانات، رستوران فضای باز،کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای ، مینی بار رایگان، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، پزشک، کافی نت، اینترنت در لابی و اتاق ها و...

امکانات ورزشی: استخر سرباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، پارک آبی، ماساژ،ورزش های آبی،اجاره دوچرخه، استخر ویژه کودکان، سالن بازی کودکان، تیم انیمیشن، باشگاه بدنسازی، تنیس، بیلیارد

_لیون_استانبول_4.jpg

 

_لیون_استانبول_5.jpg

 

_لیون_استانبول_6.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های ارزان استانبول,هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره ماربل استانبول در 150 متری میدان تقسیم بنا شده است. این هتل با فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر فاصله دارد. هتل ماربل در نزدیکی ایستگاه مترو و مراکز خرید خیابان استقلال قرار گرفته است. این هتل از 80 اتاق استاندارد، اتاق مخصوص معلولین، سوییت و 70 اتاق کانکشن که همه آنها به ماهواره، تلویزیون، سیستم تهویه و گاوصندوق مجهز می باشد تشکیل شده است. این هتل به اینترنت وایرلس تجهیز شده است.

_ماربل_استانبول1.jpg

_ماربل_استانبول_2.jpg

_ماربل_استانبول_3.jpg

امکانات هتل ماربل استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، بار، انبار بار و چمدان، کرایه ماشین، صرافی، خشکشویی، فکس و کپی، حمام ترکی و بخار، استخر روباز، ماساژ، سالن کنفرانس و...

_ماربل_استانبول_4.jpg

_ماربل_استانبول_5.jpg

_ماربل_استانبول_6.jpg

_ماربل_استانبول_7.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های ارزان استانبول,هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره ایمپریال بیزینس استانبول در منطقه جدیدالاحداث بومونتی استانبول بنا شده است. این هتل 20 دقیقه با ماشین با منطقه تاریخی سلطان احمد و نیز 10 دقیقه با تنگه بسفر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 203 اتاق تشکیل شده است. تمام اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در هتل مرکز سلامتی و SPA به شکل خصوصی برای هر فرد وجود دارد. در هتل مرکز مراقبت از پوست و زیبایی نیز برای میهمانان تور استانبول در نظر گرفته شده است.

_ایمپریال_بیزنس.jpg

امکانات هتل ایمپریال بیزینس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافه، اینترنت، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، انعکاس درمانی، سنگ داغ درمانی، حمام ترکی و بخار، تهویه، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، گاوصندوق، صندوق انامات، فکس و کپی، بار، انبار بار و چمدان، کرایه اتومبیل و... . برای استفاده از امکانات ایتن هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_ایمپریال_بیزنس_1.jpg

_ایمپریال_بیزنس_2.jpg

_ایمپریال_بیزنس_3.jpg

_ایمپریال_بیزنس_4.jpg

 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایمپریال بیزینس استانبول,هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره اینترکنتینانتال استانبول در میدان تقسیم استانبول بنا شده است.این هتل تا خیابان استقلال 250 متر فاصله دارد. وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو در 50 متری این هتل واقع شده است. فرودگاه فرودگاه بین المللی آتاتورک 20 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. هتل اینترکنتینانتال در مجموع از 390 اتاق تشکیل شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.   

_استانبول_1.jpg

_اینترکنتینانتال_استانبول_2.jpg

_اینترکنتینانتال_استانبول_3.jpg

 امکانات هتل اینترکنتینانتال استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرویس نگهداری از کودکان، فروشگاه، کافی شاپ، تهویه، گرمایش، لاندری، صرافی، آسانسور، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، استخر سرپوشیده و روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، فکس و کپی، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، کرایه اتومبیل و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_اینترکنتینانتال_استانبول_4.jpg

_اینترکنتینانتال_استانبول_5.jpg

_اینترکنتینانتال_استانبول_6.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل اینترکنتینانتال استانبول,هتل های پنج ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره پارک حیات استانبول در منطقه Nisantasi بنا شده است. در رستوران این هتل انواع غذاها سرو می شود. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت وایرلس پرسرعت می باشد. در این هتل یک سالن کنفرانس مجهز وجود دارد. این هتل در مجموع 90 اتاق دارد. این هتل با مرکز کنوانسیون و نمایشگاه استانبول 700 متر، کاخ دولمه باغچه 10 دقیقه، موزه هنرهای معاصر 15 دقیقه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی و ایاصوفیه 30 دقیقه فاصله دارد. ایستگاه مترو عثمان بی 500 متر با هتل فاصله دارد. از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور استانبول می باشد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 20 کیلومتری و فرودگاه سابیها گوچن در فاصله 45 کیلومتری هتل قرار گرفته است.

_پارک_حیات_استانبول_1.jpg

 

_پارک_حیات_استانبول_2.jpg

 

امکانات هتل پارک حیات استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، کافی شاپ، آسانسور، پارکینگ، استخر، ترانسفر فرودگاه، صرافی، فروشگاه، کافی نت، صندوق امانات، گاوصندوق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، جکوزی، سونا، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن بدنسازی، کرایه دوچرخه، سرویس نگهداری از کودکان، آرایشگاه و... برای میهمانان تور استانبول فراهم شده است

   

_پارک_حیات_استانبول_3.jpg

 

_پارک_حیات_استانبول_4.jpg

 

_پارک_حیات_استانبول_5.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارک حیات استانبول,هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره پرا پالاس استانبول در سال 1892 در خیابان استقلال بنا استانبول شده است. این هتل از 115 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه بین المللی آتاتورک 45 دقیقه با این هتل فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد می باشد. هتل امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاه برای میهمانان تور استانبول شهریور 94 نیز دارد.

_پراپالاس_استانبول_1.jpg

_پراپالاس_استانبول_2.jpg

 امکانات هتل پراپالاس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، استخر سرپوشیده و روباز، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و صیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بدنسازی، کرایه اتومبیل، صرافی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_پراپالاس_استانبول_3.jpg

_پراپالاس_استانبول_4.jpg

 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پراپالاس استانبول,هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید گالریا اولین مجتمع تجاری مدرن و به سبک اروپایی تور ترکیه که در سال 1988 در استانبول افتتاح شد. معماری مرکز خرید گالریا ترکیه از  روی مراکز خرید گالریا در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس  الهام گرفته  شده است. مرکز خرید گالریا در استانبول که از معروفترین بازارهای استانبول در تور استانبول تابستان 94 می باشد در زمینی به مساحت هفتاد و هفت هزار متر مربع در جاده ساحلی آتاکوی قرار گرفته است و شامل مغازه های گوناگون با برندهای معروف،سالن بولینگ،سینما رستوران و اسکیت روی یخ نیز می باشد.مرکز خرید گالریا در استانبول در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان برگزیده شد .برای مسافرین تور استانبول تعطیلات عید فطر 94 که به دنبال معتبرترین کالا با برند می باشند میتوانند از این مرکز خرید استفاده کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید گالریا استانبول,مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,پاساژهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

این کاخ متشکل از دربارها و یک مسجد می باشد و در قرن 19 میلادی توسط سلطان عبدالمجید دوم ساخته شد. در این کاخ یکی از بزرگترین و مجلل ترین ساختمانهائی که سلاطین در آن اقامت داشته اند به نام ساختمان شاله قرار گرفته است. این ساختمانها در داخل یک پارک با گلهائی که از نقاط مختلف دنیا گردآوری شده، قرار گرفته است. حیات این کاخ یکی از زیبا ترین مناظر موجود از حاشیه تنگه بسفر را تشکیل می دهد. به علت بازسازی تنها بازدید از قسمتی از پارک در تور استانبول مرداد 94ممکن است. ( این پارک همه روز جز روزهای سه شنبه جهت بازدید مسافرین تور استانبول تابستان 94 باز می باشد).

 

کاخ ییلدیز استانبول

 کاخ ییلدیز استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ ییلدیز استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

این عمارات تاریخی بر روی تپه ای سرسبز توسط سلطان عبدالعزیز بنا نهاده شد. این عمارات نمونه ای بسیار با ارزش از سبک معماری عثمانی است که در اواخر قرن 19 بنا نهاده شد. امروزه از این عمارت بعنوان یک رستوران ساده و ارزان قیمت بهره گرفته میشود، هم چنین عمارت ماسلاک و لیمونلو هم بعنوان کافه تریا مورد استفاده بازدید کنندگان تور استانبول مرداد 94  قرار می گیرد.

 

عمارت ماسلاک در استانبول

 

عمارت ماسلاک در استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: عمارت ماسلاک در استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تکسیم گونن استانبول

 

در تور استانبول 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.هتل 4 ستاره تکسیم گونن در 110 متری میدان تکسیم در مرکز شهر استانبول قرار دارد.  این هتل دارای 68 اتاق لوکس دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، سیستم تهویه، مینی بار، سشوار، ماهواره هستند که با رنگ های گرم و وسایل چوبی دکوربندی شده اند. در کافه این هتل می توان بستنی، کیک و دسر میل کرد. خیابان استقلال که پر از مغازه ها، رستوران ها، گالری ها و موزه ها است در مجاورت این هتل است و مسافران تور استانبول می توانند در این خیابان به تفریح بپردازند. کاخ دلمه باغچه در 1/5 کیلومتری و برج گالاتا در 2/5 کیلومتری این هتل است. 

امکانات هتل تکسیم گونن استانبول

استخر سرپوشیده، باشگاه، حمام ترکی، سونا، اسپا، ماساژ، رستوران، بار، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن آرایش، فکس، کپی، امکانات وی ای پی و ...

در تور استانبول 94 در این هتل اقامت کنید

 

 

هتل تکسیم گونن استانبول

هتل تکسیم گونن استانبول 

هتل تکسیم گونن استانبول

اتاق هتل تکسیم گونن استانبول 

هتل تکسیم گونن استانبول

رستوران هتل تکسیم گونن استانبول 

هتل تکسیم گونن استانبول

اتاق جلسه هتل تکسیم گونن استانبول 

هتل تکسیم گونن استانبول

اتاق کنفرانس هتل تکسیم گونن استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل تکسیم گونن استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,معروف ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ریوا استانبول

 هتل 4 ستاره ریوا در 200 متری میدان تکسیم، در محله توریستی استانبول قرار دارد. این هتل دارای 71 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، حمام، سشوار، روم سرویس هستند. مسافران تور استانبول می توانند در رستوران این هتل صبحانه بوفه میل و برای بقیه روز و گشت و گذار در این شهر زیبا برنامه ریزی کنند. خیابان معروف استقلال با مغازه ها و رستوران های بسیارش در چند قدمی این هتل است و می توان با 5 دقیقه پیاده روی از این هتل به این خیابان زیبا رسید. در میدان تکسیم نیز انواع وسایل حمل و نقل عمومی جهت رفت و آمد محیاست.

در تور استانبول 94 از امکانات این هتل استفاده کنید.

 

آدرس هتل ریوا استانبول: Aydede Cad. No:8 Talimane, Beyoglu, 80090 Istanbul, Turkey

امکانات هتل ریوا استانبول

اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، رستوران، بار، اجاره اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، آسانسور.

در تور استانبول 94 در این هتل اقامت کنید.

 

 

هتل ریوا استانبول

هتل ریوا استانبول

هتل ریوا استانبول

لابی هتل ریوا استانبول

هتل ریوا استانبول

اتاق هتل ریوا استانبول

هتل ریوا استانبول

رستوران هتل ریوا استانبول

هتل ریوا استانبول

اتاق جلسه هتل ریوا استانبول

هتل ریوا استانبول

اتاق کنفرانس هتل ریوا استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریوا استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

 

در تور استانبول 94 از این مسجد زیبا دیدن کنید.مسجد شاهزاده استانبول از مساجد قرن شانزده دوره عثمانی است که در منطقه فاتح، بر روی تپه سوم، بین دو مسجد فاتح و بایرید قرار دارد. ساخت این مسجد در سال 1544 به دستور سلطان سلیمان برای یادبود فرزندش شاهزاده محمد که در سال 1543 درگذشت آغاز و در سال 1548 به پایان رسید. این مسجد از سنگ خارا و مرمر درست شده و دارای دو مناره به ارتفاع 55 متر می باشد.

در تور استانبول 94 از بازدید این مسجد غافل نشوید.در این مسجد یک گنبد نیمکره در وسط قرار دارد و اطراف آن را چهار گنبد نیمکره احاطه کرده و ارتفاع گنبد اصلی 37 متر می باشد. در حول این مسجد دو مدرسه قرآن، کارونسرا، مقبره شاهزاده محمد و آشپزخانه عمومی نیز وجود دارد. این مسجد اولین معماری مهم معمار سینان محسوب می شود و از زیبایی خاصی برخوردار است. بازدید از این مسجد زیبا برای مسافران تور استانبول خاطره انگیز خواهد بود.

مسجد شاهزاده استانبول

مسجد شاهزاده استانبول

مسجد شاهزاده استانبول

مسجد شاهزاده استانبول

مسجد شاهزاده استانبول

مسجد شاهزاده استانبول

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد شاهزاده استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

در تور استانبول 94 از این مسجد زیبا دیدن کنید.مسجد شاکرین از مساجد جدید و مدرن استانبول است که در سال 2005 در بخش آسیایی استانبول ساخته شد. این مسجد بنا به درخواست خانواده شاکرین که از بازماندگان خیری نیکار بودند در زمینی به مساحت 10000 متر مربع و با مساحت 3000 متر مربع احداث گردید.در تور استانبول تعطیلات خرداد 94 از بازدید این مسجدزیبا غافل نشوید. مسجد شاکرین دارای دو مناره به ارتفاع 35 متر است و سه سمت آن شیشه ای می باشد. طراحی این مسجد کاملا متفاوت از دیگر مساجد استانبول است و یکی از معماران آن بانویی از این کشور بود که کار طراحی داخلی این مسجد را انجام داد. مسافران تور استانبول می توانند با بازدید از این مسجد از طراحی و معماری متفاوت این مسجد لذت ببرند.

 

مسجد شاکرین استانبول

مسجد شاکرین استانبول 

مسجد شاکرین استانبول

 مسجد شاکرین استانبول

مسجد شاکرین استانبول

 مسجد شاکرین استانبول

مسجد شاکرین استانبول

 مسجد شاکرین استانبول

مسجد شاکرین استانبول

مسجد شاکرین استانبول

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد شاکرین استانبول,مساجد استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

این کاخ که در قسمت آسیایی تنگه بسفر واقع شده است ، عمارتیست زیبا که با گل های مگنولیا پوشیده شده و زیبایی خاصی به آن بخشیده است .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول نوروز 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .

کاخ بیلربی استانبول

 

مسافرانتور استانبول عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .قدمت این کاخ به قرن نوزدهم میلادی بر می گردد . این بنای زیبا که به دستور سلطان عبدالعزیز ساخته شده است در تابستان جهت پذیرایی از مهمانان خارجی و مقامات عالی رتبه از آن استفاده می شده . دکوراسیون داخلی این کاخ با نقش های شرقی و ترک همراه با تزئینات به سبک مغرب زمین تزیین شده است ، داخل این کاخ کوچک با لوسترهایی بی نظیر ، چینی های مخصوص و گلدان های سرامیکی تزئین شده و همچنین با فرشهایی گرانبهایی پوشیده شده است .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگانتور استانبول 94توصیه می کنیم .

 

کاخ بیلربی استانبول

گردشگران تور استانبول فروردین 94 می توانند اوقات خوشی را در کنار این کاخ باشکوه سپری کرده و ازاین بنای تاریخی و زیبا لذت ببرند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ بیلربی استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

 

دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور استانبول فروردین 94 توصیه می کنیم .دروازه با عظمت و زیبایی که نزدیک ساحل دریای مرمره که به عنوان دروازه باشکوه شهر استانبول نیز مشهور است دروازه ای میباشد که پیشتر مختص تشریفات امپراطور بود و مانند یک مدال افتخار مابین دو برج مرمر واقع شده است و سپاهیان و لشگریان که پیروز از جنگ برمی گشتند، از این دروازه به شهر وارد می شدند. پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول نوروز 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .در عصر تورکها با اضافه کردن پنج برج دیگر این برج ها به 7 برج تبدیل شد که قلعه درونی مستحکمی دارد . در مدت زمانها این قلعه ها بعنوان خزانه دولت، انبار و زندان سفارت مورد استفاده قرار گرفته شده . امروزه این دروازه عجیب و شگفت انگیز یکی از موزه های شهر است.مسافران تور استانبول عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

 

هفت برج یدیکوله استانبول

 

مطالب مرتبط :

هفت برج یدیکوله استانبول

منطقه پولونزكوي استانبول

موزه موزائیک استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هفت برج یدیکوله استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا یکی از دیدنی های استانبول می باشد که هر ساله بسیاری از گردشگران تور استانبول فروردین 94 را به سمت خود می کشاند . این کلیسا در ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ساخته شده بود ولی امروزه تبدیل به یک موزه شده است . کاشیکاری های این کلیسا از نشانه های بیزانسی این کلیسا می باشد .مسافران تور استانبول عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .این کلیسا در سال 1500 ساخته شده است و در قسمت شمال غربی مسجد سلطان احمد واقع شده است .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .

کلیسای چورا استانبول

این موزه همه روزه به جز چهارشنبه ها باز است و علاقه مندان می توانند از این موزه زیبا دیدن کنند .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور استانبول نوروز 94 توصیه می کنیم .

مطالب مرتبط :

کلیسای چورا استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول

کاخ گوک سو استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کلیسای چورا استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد